Lidl: Inwestycja w reklamę to wzrost liczby klientów, tygodniowo odwiedza nas kilka milionów

Autor: www.dlahandlu.pl 4 stycznia 2012 10:53

Wszelkie działania, które mają na celu rozwój naszej organizacji, w tym również działania reklamowe, przekładają się na wzrost liczby klientów. Z roku na rok coraz większa liczba polskich konsumentów odwiedza nasze placówki. W skali tygodnia, ich liczba wynosi kilka milionów - mówi w rozmowie z www.dlahandlu.pl Anna Biskup, przedstawicielka sieci Lidl.

Z ubiegłorocznego raportu Nielsena, wynika, że sieć przeznaczyła na kampanię reklamową ponad 25,8 mln zł.

- Nasze działania reklamowe mają na celu pokazanie atrakcyjnej oferty cenowej  przy uwzględnieniu różnorodności naszego asortymentu. Regularnie reklamowaną ofertą są tygodnie tematyczne Lidla, a także asortyment przemysłowy, który w każdy poniedziałek  i czwartek wprowadza naszych klientów w zupełnie inny świat - świat sport, kuchni czy też mody - dodaje przedstawicielka sieci Lidl.

- W rozwój naszej organizacja wpisana jest jej stała ekspansja na terenie całej Polski. Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić, iż cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji pod budowę nowych placówek Lidl w miejscowościach powyżej 20 tys. mieszkańców  i z sukcesem otwieramy kolejne nasze sklepy - podkreśla Anna Biskup.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane