Lidl królem reklamy telewizyjnej - wydaje na ten cel 9 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 27 maja 2015 11:45

Pierwsze tygodnie maja sieć Lidl rozpoczęła silną ofensywą reklamową. Według danych firmy Nielsen za okres 11-17 maja sieć przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 220 920 zł. Tydzień wcześniej wydatki wyniosły 8 918 050 zł, co daje sumę 18 132 970 zł.

Przypomnijmy, w ciągu trzech tygodni kwietnia sieć według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych mogła przeznaczyć na ten cel łącznie 22 154 695 zł.

Marka już od dłuższego czasu króluje w wydatkach reklamowych.

Lidl z pro­jek­tem re­kla­mo­wym pod nazwą "Pas­cal kon­tra Okra­sa" ru­szyła pod ko­niec lipca 2012 roku. Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Sieć uruchomiła również stronę internetową kuchnialidla.pl, na której znajdują się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułatwić sobie życie w kuchni. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane