Lidl królem reklamy telewizyjnej - wydaje od 8 do 12 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 30 października 2015 09:10

Według danych firmy Nielsen za okres 19-26 października sieć Lidl wydała na promocję w telewizji 8 940 089 zł i znalazła się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami.

Tydzień wcześniej sieć przeznaczyła na ten cel 11 795 982 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 9 624 084 zł.

Rok temu w zależności od miesiąca wydatki sieci sięgały od 5 do 7,5 mln zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane