Lidl króluje wśród sieci z największymi wydatkami reklamowymi

Autor: www.dlahandlu.pl 23 listopada 2012 11:53

Według danych firmy badawczej Nielsen, w okresie 12 - 18 listopada, sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 4 085 808 zł i po raz kolejny z rzędu znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.

Tydzień wcześniej sieć wydała na ten cel 4 654 282 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 4 978 344 zł. Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

W ostatnim tygodniu łącznie na reklamę żywności w telewizji wydano 72 665 187 zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane