Lidl króluje wśród sieci z największymi wydatkami reklamowymi

Autor: www.dlahandlu.pl 2 maja 2014 09:37

Według danych firmy Nielsen za okres 21-27 kwietnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną ok. 5,7 mln zł i znalazła się na 4. miejscu wśród marek z największymi wydatkami na ten cel.

Na pierwszym miejscu jest marka Orange (8,8 mln zł). Kolejne dwa miejsca to Play (8,3 mln zł) oraz Plus (7,8 mln zł).

Marka Lidl jest jedyną siecią handlową w zestawieniu.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników reklamowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane