REKLAMA
REKLAMA

Lidl króluje wśród sieci z największymi wydatkami reklamowymi

Autor: www.dlahandlu.pl 2 maja 2014 09:37

Według danych firmy Nielsen za okres 21-27 kwietnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną ok. 5,7 mln zł i znalazła się na 4. miejscu wśród marek z największymi wydatkami na ten cel.

REKLAMA

Na pierwszym miejscu jest marka Orange (8,8 mln zł). Kolejne dwa miejsca to Play (8,3 mln zł) oraz Plus (7,8 mln zł).

Marka Lidl jest jedyną siecią handlową w zestawieniu.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników reklamowych. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA