REKLAMA
REKLAMA

Lidl liderem rankingu Greenpeace

Autor: dlahandlu.pl 17 grudnia 2010 09:38

W tegorocznym rankingu Greenpeace zatytułowanym „Oceany na sprzedaż" sieć sklepów spożywczych Lidl okazała się liderem we wdrażaniu zrównoważonej strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych oraz owoców morza - podał Hill & Knowlton Poland.

REKLAMA

Lidl został liderem drugiej edycji rankingu działających na terenie Polski detalistów w sektorze wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych. Celem tej klasyfikacji jest przedstawienie sytuacji na polskim rynku pod kątem jakości pozyskiwania i wprowadzania do obrotu ryb i produktów rybnych. W opracowaniu tym omówione są również główne kwestie związane z rybołówstwem komercyjnym i akwakulturami.

Do wzięcia udziału w rankingu zostały zaproszone wszystkie sieci sprzedaży detalicznej w Polsce. Źródłem informacji dla badaczy były odpowiedzi udzielone przez detalistów na specjalnie w tym celu przygotowany zestaw pytań. W przypadku odmowy udzielenia odpowiedzi, informacje na temat strategii pozyskiwania ryb i produktów rybnych były sprawdzane przez pracowników oraz wolontariuszy Greenpeace bezpośrednio w sklepach, na stronach internetowych oraz w innych dostępnych publikacjach.

Praktycznie w każdej kategorii rankingu obejmującego m.in. identyfikowalność pochodzenia produktów, ich jasne, czytelne i jednoznacznie informujące o źródle pochodzenia oznakowanie oraz zastosowanie i promocję praktycznych rozwiązań przy wdrażaniu zasad „odpowiedzialnej strategii", sieć zdobyła najwięcej punktów. Łączna liczba 180 punktów zapewniła jej skok na pozycję lidera z drugiego miejsca zdobytego w rankingu za rok 2009. Tylko Lidl oraz Kaufland (pozycja nr 2) zostały ocenione dobrze. Pozostałe sieci otrzymały ocenę „średnią" oraz „złą".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA