Lidl ma szansę odnieść duży sukces w Stanach Zjednocznych

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2017 11:18

Amerykańscy konsumenci są bardzo podekscytowani perspektywą zakupów w niemieckiej sieci detalicznej Lidl, mimo iż nigdy wcześniej nie byli w żadnym z jej sklepów.

Według raportu globalnej firmy konsultingowej Oliver Wyman, wejście Lidla do Karoliny Północnej, Południowej Karoliny i Wirginii przynieść sieci nawet do 1 miliarda dolarów w sprzedaży lokalnej w perspektywie średnioterminowej. 

67 proc. respondentów twierdzi, że jest bardzo prawdopodobne, że będą robić zakupy w Lidlu, a 52 proc. bardzo cieszy się z możliwości robienia zakupów w sieci spożywczej z Europy. Co więcej, 39 proc. badanych zadeklarowało, że będzie robić zakupy w Lidlu co najmniej raz w tygodniu. Z raportu wynika także, że konsumenci mają wysokie oczekiwania wobec oferty niemieckiego detalisty - spodziewają się proiduktów innowacyjnych, o wysokiej jakości.  

- Lidl będzie poważnym konkurentem dla sprzedawców w USA. Ci, którzy wierzą w lojalność swoich klientów mogą się rozczarować. Klienci są ponadto coraz bardziej zainteresowani produktami marek własnych sieci handlowych - powiedział George Faigen, partner w firmie Oliver Wyman.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane