PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lidl mocniej stawia na promocję znanych marek

www.portalspozywczy.pl 9 marca 2015 08:57

Sieć Lidl ruszyła z akcją promocyjną produktów pod markami najbardziej znanych firm z branży FMCG. W ofercie sklepów sieci dostępne są wyroby takich producentów jak np.: Ferrero, Wawel, Agros Nova czy Nestle.

REKLAMA

W aktualnej gazetce promocyjnej Lidla od strony 1 do 6 zajmuje oferta ponad 50 produktów największych koncernów spożywczych, napojowych, kosmetycznych i producentów chemii gospodarczej. Akcja pod hasłem "Wielkie marki w niskich cenach" będzie trwała od 9 do 15 marca. Wśród marek, które będą dostępne w ramach promocji znalazły się produkty takich firm jak: Ferrero, Wawel, Agros Nova, Nestle, Dallmayr, Carlsberg, Unilever, HiPP, Mars, Teekanne, PepsiCo, Mondelez, ZT Kruszwica, czy RedBull.

Pozostałe 18 stron gazetki promocyjnej zajmują m.in. wyroby marki własnej Lidla, w tym produkty DeLuxe, czy Pilos. Jednak podkreślanie obecności na sklepowych półkach produktów najbardziej znanych marek pokazuje, że sieci dyskontowe - coraz mocniej poszerzają ofertę - idą w kierunku konceptu supermarketów. To reakcja na zmieniające się potrzeby zakupowe konsumentów, którzy oczekują od sklepów coraz szerszej oferty i nowości produktowych.

Od pewnego czasu Lidl ma na swojej stronie internetowej dział "Nowości Lidla", w którym pojawiają się tak produkty marki własnej jak i produkty najbardziej znanych marek. Co ciekawe, Lidl wprowadził ostatnio na półki sklepów (od 16 lutego) specjalną markę Favorina, w ramach której oferuje specjalny asortyment słodyczy i czekolad dedykowanych Świętom Wielkanocnym.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ok. 550 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA