Lidl może otwierać mniejszy format sklepów

www.portalspozywczy.pl 7 stycznia 2015 15:56

Sieć Lidl zbliża się do liczby 550 sklepów na polskim rynku. Tym samym, w ciągu ostatniego roku sieć otworzyła ponad 40 nowych placówek. 500. sklep sieci został otwarty 3 października 2013 r. w Komornikach pod Poznaniem.

Według oficjalnych zapowiedzi władz sieci Lidl w Polsce, w 2014 r. i kolejnych latach operator chce się rozwijać w tempie ponad 30 sklepów rocznie. Dodatkowo operator systematycznie przeprowadza modernizację kilkunastu, lub więcej, placówek rocznie.

W 10 największych miastach w Polsce, czyli w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Katowicach (i okolicznych miejscowościach) działa już ok. 150 placówek sieci Lidl. Sieć z nowym "supermarketowym" konceptem architektonicznym będzie otwierać coraz więcej sklepów w większych miastach - wchodząc na osiedla mieszkalne, do "miejscowości sypialni" otaczających aglomeracje miejskie - jednocześnie przygotowując się do otwierania mniejszego, typowo miejskiego formatu sklepu.

Lidl poszerza także ofertę, wprowadzając na półki swoich sklepów "Nowości Lidla" tak pod marką własną (Mikado, Nautica, Baroni, Pikok) jak i produkty markowe (Mlekovita).

W najbliższych latach można spodziewać się systematycznego rozwijania asortymentu sałatek (ready to eat/use) i dań gotowych do spożycia, w tym oferty garmażeryjnej. Duży nacisk sieć położy na wyroby BIO, ekologiczne, czyli produkty, które mogą wpływać pozytywnie na zdrowie klientów, a jednocześnie pomocne w szybkim przygotowaniu posiłku.

Lidl będzie wzmacniał wizerunek atrakcyjnego pod względem cenowo-promocyjnym supermarketu po sąsiedzku z przeznaczeniem na codzienne zakupy. Sklepu oferującego "urozmaiconą" ofertę, a także bogaty asortyment w kategorii non-food.

Sieć inwestuje także w dział z alkoholami i winami. Oprócz systemaczego rozwijania oferty win, w ciągu ostatnich miesięcy na półkach sklepów sieci pojawiło się znacznie więcej m.in. markowych burbonów i whiskey.

Lidl rozwija i modernizuje koncept "Ryneczku Lidla" z ofertą świeżych warzyw i owoców, w tym produktów BIO. Tam, gdzie to możliwe, czyli w sklepach o odpowiedniej powierzchni, sieć wprowadza "działy nowej generacji" z odpiekiem pieczywa "Chrupiące z pieca". Piece do odpieku pieczywa klienci mogą już znaleźć w niemal wszystkich sklepach Lidl działających w naszym kraju.

Lidl rozwija także inne koncepty handlowe, takie jak Browarnia Lidla (dział z piwami), a także Kuchnia Lidla, Cukiernia Lidla, czy Spiżarnia Lidla, które w przyszłości mogą wyjść poza projekt doradczo-promocyjny i przekształcić się w realne projekty sprzedażowe.

  • La 2015-01-08 22:22:03

    Tylko syn Orbana powołany na króla Polski jak Stefan Batory może ten kraj uratować

  • skrzynek 2015-01-08 15:14:41

    Kaczyńskiemu to zawdzięczajcie za jego rządów wprowadzili takie udogodnienia dla marketów zachodnich

  • Polak 2015-01-08 14:46:43

    Czyli Lidl i Biedronka na każdym rogu. Pogrzebaliśmy własne państwo. Dobrze że chociaż takie inicjatywy powstają: fb. com/stopDyskontom

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane