Lidl na tydzień tnie ceny o 10 proc.

Autor: pr, dlahandlu.pl 8 września 2012 18:01

Przez tydzień (10-16 września) sieć Lidl będzie sprzedawać wszystko, z wyjątkiem wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych o 10 proc. taniej. Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej sieci "po raz pierwszy w Polsce sieć marketów zdecydowała się wprowadzić wspólny rabat na wszystkie sprzedawane artykuły".


Jak wyjaśniają przedstawiciele LIdla wprowadzenie jednego, wspólnego rabatu na niemal wszystkie oferowane produkty (ze względu na obowiązujące prawo z promocji wyłączone są tylko alkohole i wyroby tytoniowe) to duże wyzwanie logistyczne i sprzedażowe. To także wydarzenie bez precedensu na polskim rynku dużych marketów. Lidl postanowił wykorzystać ten fakt, mocno komunikując go w mediach (telewizja, radio, prasa, Internet), a także we wszystkich swoich placówkach.

Obecnie  w Polsce jest ponad 420 sklepów Lidl.

  • Miro 2012-09-11 11:31:33

    A po co wam cukier? Rozumie handlowców ale ludzie nie powinni jeść tego czegoś. Du..py wam rosną i tylko lekarze zacierają ręce nowi klienci ze sklepów spożywczych do lekarza. Jakieś 80% półek w sklepach zapełniają produkty spożywcze ale jak w kawale spożywcze ale nie do jedzenia!! Smacznego!

  • Marta 2012-09-10 23:27:24

    Dzisiaj bylam w Lidlu , bo systematycznie kupuję mleko UHT 3,2%.Ostatnio przed obniżką płaciłam za litr 1,95 zł. Dzisiaj było 10 % taniej po 1,75zł. Po cukrze castello, zostały puste palety , a ten drozszy jest po 3,79 a rabat naliczany jest przy kasie.To i tak się opłaca kupić bo w rezultacie za kg cukru trzeba zapłacić jakieś 3,39zł.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane