Lidl najaktywniejszą siecią wśród reklamodawców

Autor: www.dlahandlu.pl 23 kwietnia 2012 12:16

W drugim tygodniu kwietnia wśród 10 marek, które najwięcej wydały na reklamę telewizyjną, znalazła się tylko jedna marka sieci handlowej - Lidl. Sieć przeznaczyła na ten cel 4 388 970 zł. Po raz pierwszy od kilku miesięcy w zestawieniu nie znalazła się Biedronka.

Dane gromadzone przez ABG Nielsen pokazują wydatki wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.

W omawianym okresie na reklamę żywności wydano łącznie 73 193 616,35 zł czyli najwięcej ze wszystkich sektorów. W zestawieniu TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: Orange, TP SA, Plus, Dove, Knorr, Play, Lidl, Cyfrowy Polsat, BGZ, Nivea.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2012-04-24 00:02:14

    Wykasowalmi sie poczatek komentarza. Telewizji nie oglądam od trzech lat więc reklamy telewizyjne nie docieraja do mnie.

  • Marta 2012-04-24 00:00:47

    reklamy te nie docierają do mnie. Najlepszą reklama są gazetki ale dobre. Lidlowska gazetka jest najgorsza ze wszystkich jakie wydaja hipermarkety i supermarkety. Za mało informacji o produktach . W okolicach świat była gazetka obszerniejsza. Myślałam ,że na stałe. A jednak znowu są liche. jestem rozczarowana.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane