Lidl nawiązał współpracę z ZPM Biernacki

www.portalspozywczy.pl 18 grudnia 2012 11:16

Sieć sklepów Lidl Polska wprowadziła do asortymentu wołowinę pod marką BeefMaster produkowaną przez Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki.

Finalnym rezultatem współpracy nawiązanej pomiędzy Lidl Polska a Zakładami Przemysłu Mięsnego Biernacki są produkty konfekcjonowane i kulinarne z mięsa wołowego pod marką BeefMaster.

W sklepach sieci można kupić m.in. stek z rostbefu, stek z polędwicy oraz rolady wołowe tej marki. W wybranych placówkach dostępne jest także carpaccio wołowe i tatar z tego mięsa.

- W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około dwóch kilogramów, co plasuje nas na odległym miejscu wśród krajów UE. Naszą misją jest wypromowanie kultury spożycia wołowiny w naszym kraju, a współpraca z Lidl otwiera nam nowe możliwości działania - mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.

I dodaje: - Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni profesjonalizmem i szybkością działania naszego partnera. Pierwsze rozmowy zostały zainteresowane we wrześniu tego roku, a po 2 miesiącach uruchomiliśmy pierwszą dostawę. Nie bez znaczenia jest fakt, że Lidl ma także pomysł na promowanie produktów, o czym świadczy choćby zaangażowanie znanych kucharzy, panów Brodnickiego i Okrasy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane