REKLAMA
REKLAMA

Lidl nie oszczędza na reklamie, wyróżnikiem sieci jest również aktywność w social mediach

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2015 10:14

Lidl nie oszczędza na reklamie, wyróżnikiem sieci jest również aktywność w social mediach Lidl postawił w kampanii na znane twarze, fot. za Lidl.pl

Według danych firmy Nielsen, w okresie od 7 do 13 grudnia 2015 sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 161 680 zł i znalazła się na drugim miejscu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Czwarte miejsce zajmuje Tesco z wydatkami na poziomie 5 599 553 zł, a szóste Biedronka, która na reklamę przeznaczyła 5 275 281 zł.

REKLAMA

- Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie nową odsłoną naszej kampanii „Dorota, Karol i Goście” wśród naszych klientów. Komunikację wzmacniamy poprzez kanały social media – dzięki naszemu profilowi na Facebook’u każdego dnia dowiadujemy się jakie są potrzeby i preferencje naszych klientów – co jest dla nas najcenniejsze. Aktualnie mamy ponad 960 tys. fanów naszego profilu. W związku z bardzo pozytywnym odbiorem naszych filmów promocyjnych, z udziałem znanych aktorów, celebrytów oraz przedstawicieli różnych profesji, w konwencji „talk show”, udostępniamy je wszystkim zainteresowanym osobom na platformie www.kuchnialidla.pl oraz na naszym profilu w serwisie youtube.com. Staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, dlatego prowadzimy również profil naszej marki na Instagramie. Obserwujemy wzrastające zainteresowanie tym kanałem – nasi fani chętnie dzielą się również własnymi zdjęciami szczególnie tymi, które ilustrują ich kulinarne dokonania. Wyróżnikiem naszej firmy jest inspirujący dialog z blogosferą – mówi Anna Biskup, PR manager Lidla.

- Ponadto po raz trzeci wprowadziliśmy ofertę promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać książkę kulinarną. Tym razem jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami – Karol Okrasa - szef kuchni i Dorota Wellman - dziennikarka - dodaje Anna Biskup.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA