PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Lidl: Nie wykluczamy wprowadzenia kas samoobsługowych

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2017 14:25

Jak sektor retail wykorzystują nowe technologie? Czy kasy samoobsługowe powinny być wdrażane w sieciach handlowych czy lepsza jest jednak obsługa klientów przez sprzedawców? Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska wyjaśnia, że sieć Lidl regularnie wdraża nowe rozwiązania i udogodnienia. Są to m.in. kasy dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich czy skrócony czas drukowania paragonu, zapewniający szybszą obsługę.

Aleksandra Robaszkiewicz dodaje, że przy kasach znajdują się także przegrody oddzielające zakupy umożliwiające obsługiwanie większej ilości klientów w jednym czasie. - W naszych sklepach funkcjonuje także system nagłaśniania i kierowania za pomocą komunikatów głosowych i świetlnych przy kasach oraz na sali sprzedaży - mówi Robaszkiewicz.

- Aktualnie w sklepach Lidl klienci obsługiwani są bezpośrednio przez naszych pracowników, co zostało docenione Gwiazdą Jakości Obsługi 2016, ze szczególnym wyróżnieniem takich obszarów jak wiedza i kompetencje personelu oraz zachowanie personelu. Nie wykluczamy jednak wprowadzenia kas samoobsługowych w naszych sklepach w przyszłości - tłumaczy. 

Czytaj więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9739

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane