Lidl nie zwalnia tempa i wydaje tygodniowo na reklamę 3,6 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 18 stycznia 2013 10:17

Według danych firmy Nielsen, w okresie od 7 do 13 stycznia, sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 3 608 946 zł. W zestawieniu TOP 10 marek, które wydały w tym okresie najwięcej na reklamę znalazły się odpowiednio: Orange (7 014 886 zł), Knorr (4 963 375 zł), Lidl, Play (3 551 959 zł), Nurofen (3 225 815 zł), T-mobile (2 585 668 zł), Plus (2 517 276 zł), Media Expert (2 489 148 zł), Opel (2 354 260 zł) oraz 4 Life Direct (2 205 146 zł). Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W poprzednim tygodniu (31.12- 06.01) zestawienie wyglądało następująco: Plus (6 003 638 zł), Orange (4 525 530 zł), Play (3 709 828 zł), Avans (2 941 647 zł), Ibuprom (2 763 210 zł), Belissa (2 719 225 zł), Media Expert (2 594 603 zł), Nescafe (2 367 280 zł), Lidl (2 122 374 zł) oraz Guseppe (2 102 250 zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2013-01-18 16:45:29

    Dziwie się Lidlowi ,że wydaje tyle na reklamę. Najlepsza reklama to reklama konsumentów. Jedynie toleruję reklamę w gazetkach. A gazetka Lidla pozostawia wiele do zyczenia. Lepsza jest Tesco, Reala, Leclerca. Lidla jest zbyt "ograniczona".

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane