REKLAMA
REKLAMA

Lidl obecny w mediach poprzez product placement i sponsoring

Autor: press.pl/www.dlahandlu.pl 25 września 2013 09:41

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring.

REKLAMA
Marka pojawia się w programie "Ugotowani" na antenie TVN. Dodatkowo Lidl uczestniczy w programach: "Pascal po Polsce" w TVN Style i "Okrasa łamie przepisy" w TVP. Obaj kucharze występują w kampanii reklamowej Lidla.

W okresie od 9 do 15 września Lidl przeznaczył na reklamę blisko 5,85 mln zł.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA