Lidl obecny w mediach poprzez product placement i sponsoring

Autor: press.pl/www.dlahandlu.pl 25 września 2013 09:41

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring.

Marka pojawia się w programie "Ugotowani" na antenie TVN. Dodatkowo Lidl uczestniczy w programach: "Pascal po Polsce" w TVN Style i "Okrasa łamie przepisy" w TVP. Obaj kucharze występują w kampanii reklamowej Lidla.

W okresie od 9 do 15 września Lidl przeznaczył na reklamę blisko 5,85 mln zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane