Lidl od początku miesiąca wydał na reklamy telewizyjne ponad 20 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 28 listopada 2014 12:55

Według danych firmy Nielsen sieć Lidl wydała w tydzień na reklamę telewizyjną (17-23 listopada) 6 594 040 zł. Tydzień wcześniej sieć przyznaczyła na ten cel 6 675 660 zł (Biedronka wydała wtedy 9 528 490 zł, a Rossmann 4 085 452 zł). W pierwszym tygodniu listopada Biedronka przeznaczyła na ten cel 11 100 690 zł, Lidl - 6 953 010 zł, a Allegro - 4 393 933 zł.

Wydatki podane są według oficjalnych cenników stacji TV. 

Jak wynika znajnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł. Oznacza to wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane