Lidl organizuje "Tydzień Polski" drugi raz w tym roku

Autor: www.dlahandlu.pl 26 października 2015 11:29

2 listopada w Lidlu startuje akcja "Tydzień Polski". W ofercie znalazły się m.in. ser królewski (Sierpc), kabanosy (Tarczyński), barszcz czerwony (Krakus), wędliny Pikok, dżemy Łowicz oraz świeże ryby (m.in. karp, jesiotr, pstrąg, szczupak).

Jest to już drugi tydzień polski w tym roku. Poprzednia akcja została zorganizowana w maju.

Jak już pisaliśmy, zdaniem Andrzeja Wojciechowicza, doradcy, FMCG Business Consulting ,,tygodnie tematyczne'' to forma poszukiwania wartości dodanej do rozbudowywanego lub restrukturyzowanego asortymentu. Tego rodzaju kampanie dodatkowo zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie, że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane