Lidl otwiera sklepy w nowym koncepcie

www.portalspozywczy.pl 31 października 2012 09:14

Sieć dyskontów Lidl stawia na rozwój nowego konceptu architektonicznego sklepu. Operator rezygnuje z charakterystycznych dla dyskontów prostych pawilonów, na rzecz obiektów o bardziej nowoczesnej architekturze. Placówki Lidla coraz częściej będą miały dach jednospadowy, zaś elewacje będą kombinacją szkła i wysokiej jakości okładzin.

Przez wiele lat Lidl stawiał w Polsce na proste, tanie, ale bardzo funkcjonalne, typowe dla dyskontów konstrukcje. Oczywiście budowane sklepy różniły się między sobą wyglądem ze względu na powierzchnię działki czy lokalizację, w której powstawały. W bardziej prestiżowych miejscach (najczęściej w większych miastach) Lidl stawiał na placówki o większej powierzchni i bardziej nowoczesnej bryle. Od pewnego czasu niemiecki dyskonter buduje w Polsce sklepy według nowych standardów.

- Stale się rozwijamy. Budując nowe sklepy stale pracujemy nad ich udoskonalaniem, aby w jeszcze większym stopniu zapewniały komfort i wygodę klientom oraz podnosiły jednocześnie efektywność codziennej pracy. Staramy się, by implementowane zmiany wpływały również pozytywnie na aspekt wizualny placówek, które wyglądają estetyczniej i nowocześniej - mówi reprezentująca sieć Lidl Polska Anna Biskup.

- Wygląd naszych nowych placówek jest zgodny z aktualizowanymi standardami, stąd też różnią się od tych już wybudowanych. Przede wszystkim, za sprawą zmiany konstrukcji dachu na jednospadową, zmieniła się bryła architektoniczna budynków. Podjęliśmy również decyzję o zastosowaniu nowoczesnej elewacji aluminiowej wysokiej jakości - jest jasna i łatwa do utrzymania w czystości. Jedna ze ścian obiektu składa się z okien w systemie fasadowym, co ma na celu doświetlenie sali sprzedażowej - tłumaczy przedstawicielka sieci Lidl.

Niemiecki operator oprócz realizacji nowych sklepów przy zastosowaniu najnowszych standardów, na bieżąco prowadzi także remonty już istniejących placówek.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa ok. 9000 sklepów tej marki, a w Polsce jest ich ok. 450.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane