Lidl po raz szósty na Przystanku Woodstock

www.portalspozywczy.pl 5 lipca 2016 21:14

Lidl Polska po raz szósty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje Rockową Wyspę Lidla – sklep ze specjalną, dostosowaną do potrzeb uczestników ofertą.

Rock Shop Lidla to sklep, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 mkw.

-  W asortymencie dostępne będą m.in.: owoce i warzywa, napoje, lody, oraz oczywiście pieczywo z pieca – prawdziwy hit poprzednich lat. Zapominalscy festiwalowicze kupią w sklepie także artykuły higieniczne, kosmetyki, karimaty, namioty i śpiwory – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi. Za zakupy będzie można zapłacić także kartą.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane