Lidl podwyższa standard sklepów. Czy nowy format pojawi się w Polsce?

Autor: wp.pl 23 kwietnia 2016 15:01

Kąciki zabaw dla dzieci, WiFi i toalety dla klientów, większa powierzchnia sklepu z szerszymi alejkami, atrakcyjniejszy design wnętrza, a także bogatszy asortyment. Tego rodzaju nowości będą czekać na polskich klientów Lidla, jeśli niemiecka sieć zdecyduje się na wprowadzenie nad Wisłą nowego, wyższego standardu swoich sklepów - czytamy w serwisie Wirtualna Polska.

Sklepy Lidla o podwyższonym standardzie (concept store, format miejski) funkcjonują już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Chorwacji. O tym, że nowy format zawita także do Polski, mówi się od kilku miesięcy, ale niemiecka sieć wciąż nie chce zdradzać swoich planów.

Jak jednak podkreśla przedstawicielka tej sieci handlowej, standard sklepów Lidla już teraz jest podwyższany. - Dążymy do większych przeszkleń, stawiamy na nowoczesne materiały i estetyczną kolorystykę - deklaruje Anna Biskup, rzeczniczka Lidl Polska. - Planujemy także wprowadzić szereg udogodnień, które podniosą komfort pracy pracowników - zaznacza.

Więcej na Wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane