Lidl Polska z nowym domem mediowym

Autor: www.dlahandlu.pl 19 marca 2014 10:16

Lidl Polska rozstrzygnął ogłoszony w styczniu przetarg na dom mediowy. Przetarg miał charakter zamknięty. Oprócz obecnego domu mediowego - Universal McCann zaproszono do przetargu również Havas Media, MediaVest oraz Media Direction OMD.

Od kwietnia 2014 r. planowaniem i zakupem mediów będzie zajmował się Havas Media. Tym samym Lidl kończy współpracę z Universal McCann.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce 500.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane