REKLAMA
REKLAMA

Lidl poszerza asortyment marki Ryneczek Lidla

www.portalspozywczy.pl 27 kwietnia 2015 09:28

Sieć Lidl wprowadziła do sklepów mieszanki sałat pod marką Ryneczek Lidla.

REKLAMA

Pod nazwą Ryneczek Lidla funkcjonował dotychczas w sklepach Lidl dział oferujący m.in. warzywa, owoce, sałaty i zioła. Teraz tą marką sygnowanych jest kilka rodzajów miksów sałatkowych m.in. Katalano, Italiano, Romano i Espaniolo.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ok. 550 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA