Lidl poszerza linię produktów BioTrend

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2014 19:31

Sieć sklepów Lidl rozwija ofertę produktów pod marką BioTrend, pod którą można obecnie kupić ekologiczne jogurty, mleko, warzywa i owoce o ekologiczne makarony, kasze, masło, sery, musli, herbaty czy kawę.

- Rozwój oferty BIO jest odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów, którzy szukają ekologicznych produktów w przystępnej cenie. W swoich sklepach oferujemy także linie proekologicznych środków czystości W5 - ECO - mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
W Niemczech, Danii czy Szwajcarii sprzedaż produktów ekologicznych stanowi 5 proc. rynku żywności, w Polsce jest to 0,2 proc. W przeliczeniu na złotówki przeciętny Szwajcar na żywność BIO wydaje rocznie 640 zł, Duńczyk 142 zł, a Polak ok. 11 zł. Eksperci z firmy badawczej Inquiry przewidują, że w 2015 r. wartość tego rynku wyniesie ok. 700 mln zł. 

W najbliższym czasie sieć Lidl będzie promować produkty bio. 

Obecnie w wielu krajach Europy działa ponad 9000 sklepów Lidl, w Polsce jest ich ponad 500.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • lok 2015-09-04 12:21:49

    Ja bym chciała więcej produktów BIO w lidlu

  • ewa 2015-04-01 16:47:14

    Polak wydaje mniej, bo takich produktów brakuje na rynku, Lidl ogranicza i tak bardzo skromną ofertę, nie ma już aktualnie w sprzedaży bio marchwi, pomidorów, papryki, kawy itd.

  • behol 2015-01-05 11:52:50

    kupuję produkty biotrendu, wierzę, że są ekologiczne, jestem też zadowolona, bo mój syn, alergik na m.in. sztuczne barwiki, nie choruje np. po jogurtach. Mieszkam w Piotrkowie i chciałabym, żeby więcej podobnych produktów do nas docierało, bo nie zawsze mogę wszystko kupić.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane