PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl powalczy o rynek wart 100 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 30 lipca 2015 20:06

Lidl wprowadził na swoje półki świeże soki pod marką Ryneczek Lidla o poj. 250 ml w 5 smakach: jabłkowy, jabłko-granat, pomarańczowy, grejpfrutowy i ananasowy. Pod tą samą marką sieć sprzedaje także warzywa i owoce. W czerwcu, zaraz po debiucie soków na półkach sklepu, Lidl zachęcał do ich zakupu promocją cenową - 20 proc.

Kategoria soków świeżych (NFC) wciąż rośnie - zarówno wartościowo, jak i ilościowo - wynika z danych Euromonitor International. Eksperci prognozują dalsze wzrosty na kolejne lata.
Zdaniem analityków cały rynek soków ma wartość ok. 6 mld zł, z czego na soki świeże (NFC) przeznaczymy w tym roku ok. 100 mln zł. Rynek soków NFC urośnie także wolumenowo. W 2015 r. rynek osiągnie poziom 9,8 mln litrów, a w 2016 r. - wzrośnie o 6,8 proc. do 10,5 mln litrów.

Zdaniem ekspertów, duże wzrosty w kategorii soków NFC to standardowe zjawisko w przypadku tworzenia się nowej kategorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane