REKLAMA
REKLAMA

Lidl przedłuża kampanię ze znanymi kucharzami. W tydzień wydaje na reklamę 4,4 mln zł

Autor: onet.pl, www.dlahandlu.pl 6 września 2013 10:45

Lidl przedłuża kampanię ze znanymi kucharzami. W tydzień wydaje na reklamę 4,4 mln zł

Lidl kon­ty­nu­uje kam­pa­nię re­kla­mo­wą ze zna­ny­mi ku­cha­rza­mi. Sieć z pro­jek­tem re­kla­mo­wym pod nazwą "Pas­cal kon­tra Okra­sa" ru­szyła pod ko­niec lipca ub.r. Wie­lo­ka­na­ło­wa kam­pa­nia z udzia­łem Pas­ca­la Brod­nic­kie­go i Ka­ro­la Okra­sy była za­pla­no­wa­na na 52 ty­go­dnie. We­dług wstęp­nych za­ło­żeń po­win­na już się za­kończyć. Dzia­ła­nia z ich udzia­łem pro­wa­dzo­ne są jed­nak nadal - pisze biznes.onet.pl

REKLAMA

Przedstawiciele sieci w rozmowie z portalem Onet potwierdzają, że to nie koniec kampanii.

Według wyliczeń firmy Nielsen za okres 26.08 - 01.09 2013 r. firma wydała na reklamę w telwizji 4,47 mln zł i znalazła się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 r.).  

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA