Lidl przoduje w wydatkach reklamowych

Autor: www.dlahandlu.pl 26 sierpnia 2013 09:47

Lidl kolejny tydzień z rzędu zajął 1. miejsce w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według raportu firmy Nielsen za okres 5-11 sierpnia sieć wydała na ten cel 4 268 040 zł.

Kolejną siecią handlową w zestawieniu jest Leroy Merlin, która wydała 2 624 704 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV. 

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 r.).  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane