REKLAMA
REKLAMA

Lidl reklamuje się jako sklep na upały

Autor: wirtualnemedia.pl 14 sierpnia 2014 10:15

Rozpoczęła się kampania reklamująca zakupy w sklepach Lidl oraz możliwość skorzystania z aplikacji mobilnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno" - podały wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Głównym bohaterem spotu z kampanii jest młody biznesmen, zmęczony rozmową służbową w upalny dzień. Nieoczekiwanie pojawia się jego dość prostolinijna przyjaciółka z wakacji, która jest w zaawansowanej ciąży, co wprawia biznesmena w szok. „Jakie są konsekwencje podejmowania decyzji na gorąco? Lidl. Zrób zakupy na chłodno" - podsumowuje tytuł klipu.

Inne reklamy podkreślają, że w sklepach Lidl działa klimatyzacja, która poprawia komfort klientów i pracowników w upalne dni i pomaga w zachowaniu jakości produktów potrzebujących niskich temperatur. Reklamy promują też aplikację mobilną Lidla (dostępną na systemy Android i iOS), w której można zaplanować zakupy: wyszukać sklep sieci, sprawdzić aktualną ofertę i gazetki z promocjami oraz zrobić własną listę rzeczy do kupienia.

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska (bez internetu) wyniosły 235 mln zł, o 36,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media) - czytamy w wirtualnychmediach.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA