REKLAMA
REKLAMA

Lidl: Relacja jakości do ceny kluczowa dla konsumentów

Autor: www.dlahandlu.pl 30 grudnia 2011 18:51

Lidl: Relacja jakości do ceny kluczowa dla konsumentów

- W czasach, gdy mamy do czynienia ze spowolnieniem gospodarczym konsumenci z coraz większą dokładnością i intensywnością analizują swój koszyk zakupowy. Dokonują przemyślanych, efektywnych wyborów biorąc pod uwagę relację jakości do ceny - mówi w rozmowie z www.dlahandlu.pl Anna Biskup, przedstawicielka sieci Lidl.

REKLAMA

- Format zakupów, który nasza sieć oferuje konsumentom to szeroka gama produktów marek Lidl o jakości znanych i cenionych marek, jednakże możliwych do nabycia po znacznie niższych cenach. I to właśnie relacja tych dwóch czynników sprawia, że nasza oferta cieszy się tak rosnącym zainteresowaniem ze strony konsumentów. Z każdym rokiem odnotowujemy znaczący przyrost liczby klientów - dodaje Anna Biskup.

- Z naszej perspektywy prowadzenie tego rodzaju działalności wymaga pełnego zaangażowania w rozwój organizacji zarówno współpracy z dostawcami, optymalizacji procesów logistycznych, ale przede wszystkim kształtowania asortymentu w takim kierunku, który wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom klientów. Uważnie słuchamy odwiedzających nasze sklepy klientów, śledzimy trendy w branży spożywczej, by we współpracy z najlepszymi dostawcami dostarczać takie produkty, które w pełni zaspokoją wymagania konsumentów - mówi przedstawicielka sieci Lidl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA