Lidl rozwija ofertę produktów light

Autor: portalspozywczy.pl 28 listopada 2010 14:41

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a wielu z nich poszukuje produktów o obniżonej zawartości kalorycznej, stworzyliśmy linię artykułów light marki Linessa - informuje Michał Łagunionek. prezes Lidl Polska.

Są wśród nich wędliny, sery, przetwory mleczne i zbożowe, słodycze oraz napoje. Produkty tej grupy stanowią w głównej mierze ofertę akcyjną, dostępną w ramach tygodni tematycznych. Jednakże wiele z tych artykułów wprowadziliśmy do oferty stałej.

Ponadto w chwili obecnej poszerzamy asortyment produktów zbożowych o płatki musli oryginalnej marki Lidl Vitella.

Każdego roku odnotowujemy przyrost klientów, a jednym z powodów jest zmieniający się stosunek konsumentów do produktów oryginalnych marek Lidl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane