Lidl rozwija własne marki odzieżowe

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2016 11:41

Podczas gdy Biedronka stawia na współpracę ze znanymi projektantami (Paprocki&Brzozowski, Loft37, Bohoboco) i promuje młodą polską modę (projekty studentów łódzkiej ASP), Lidl stawia na odzież własnych marek.

Od 29 sierpnia w ofercie sieci Lidl pojawią się ubrania premium marek własnych detalisty: Livergy i Esmara. Ich ceny są nieznacznie wyższe od ubrań ze standardowych kolekcji. 

Lidl zaproponuje swoim klientkom m.in. dżinsy za 49 zł, kardigany i sweterki (44 i 39 zł), spodnie haremki (29,99 zł), T-shirty (29,99 zł), blezer za 79 zł oraz bluzki z dodatkiem modalu (37,99 zł).

Z kolei dla mężczyzn przygotował koszule z bawełny (59 zł), spodnie z twillu (55 zł), akcesoria z naturalnej skóry i sweter z kaszmirem w składzie (65 zł).

Dyskonty mocniej wchodzą w sprzedaż odzieży, bo to rynek wart przeszło 30 mld zł.

Dla większości Polaków głównym powodem wyboru miejsca zakupu odzieży jest cena i jakość. Najwięcej respondentów, spośród dokonujących zakupu w marketach, kupuje tam odzież codziennego użytku. Trochę rzadziej badani deklarują zakup butów czy odzieży dziecięcej . Mniej niż połowa deklaruje zakup odzieży sportowej czy bielizny (badanie IRTS z marca 2014 roku).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane