PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl rusza z nową kampanią i wydaje 24 mln zł na szkolenia pracownicze

Autor: www.dlahandlu.pl 20 września 2016 13:14

Lidl rusza z nową kampanią i wydaje 24 mln zł na szkolenia pracownicze fot. za kariera.lidl.pl

16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma pragnie zaprezentować swoje wartości oraz warunki zatrudnienia pracowników i możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.

Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto). Ponadto podczas podpisywania umowy, firma zobowiązuje się do podwyżki – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto.

- Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju – podsumowuje Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Firma oferuje pracownikom również pakiety dodatkowe: wszyscy pracownicy mają zagwarantowaną bezpłatną, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla siebie oraz swojej rodziny. Z okazji wyjątkowych wydarzeń otrzymują także okolicznościowe paczki, bony i wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów.

Dla nowych pracowników powstały specjalne programy wdrożeniowe, aby byli oni jak najlepiej przygotowani do wypełniania swoich obowiązków. Duży nacisk kładzie się także na rozwój kadry – w samym 2016 r. Lidl przeznaczy 24 mln zł na szkolenia pracowników.

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są jej pracownicy – kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employer brandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

- Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników - koleżanek i kolegów - zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.
Lidl Polska jest jednym z największych pracodawców w Wielkopolsce. W centrali firmy, położonej w podpoznańskich Jankowicach, aktualnie zatrudnionych jest kilkaset, a w całej Polsce łącznie 15 000 osób.

Zobacz najnowszy spot Lidla:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bomidronka 2016-09-22 12:42:11

    Och, jaki cudowny pracodawca!!!! Rozpływam się z zachwytu! Tylko dlaczego nie pozwala na założenie związków zawodowych? Ktokolwiek próbował, już nie pracuje.

    A może tam jest tak cudownie????

  • Betty 2016-09-21 10:23:29

    Brawo Lidl

  • LOL 2016-09-20 20:42:55

    Pięknie oszukali klientów na oleju dyniowym, De Lux

    SYF !!!!!!

    O tym nie chcą się chwalić .

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane