Lidl stawia na reklamę telewizyjną. W tydzień wydaje na ten cel ok. 3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 23 lipca 2013 11:40

Z ostatnich danych firmy Nielsen za okres 8-14 lipca wynika, że na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie 56,4 mln zł. Wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazł się Lidl, który według oficjalnych cenników reklamowych przeznaczył na ten cel 3,08 mln zł.

Przypomnijmy, w pierwszym tygodniu lipca sieć Lidl wydała na ten cel 3,6 mln zł. Firma od roku prowadzi intensywną kampanię, w cotygodniowych odsłonach, z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Péťa 2013-07-24 10:09:35

    To Lídl v česku je největší zloděj ve státech co provozuje obchody.V marketech má nepořádek (bordel) a když si některý kupující přivodí úraz tak Lídl nedá žádné odškodnění.Horší sebranku jsem v EU nenašel.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane