REKLAMA
REKLAMA

Lidl stawia na reklamę. Wydatki sieci na ten cel wzrosły o ponad 50 proc. w skali roku

Autor: www.dlahandlu.pl/wirtualnemedia.pl 12 lipca 2013 10:14

Według danych firmy Nielsen w pierwszym tygodniu lipca sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3 630 058 zł. Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę.

REKLAMA
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl powołując się na dane Katar Media, cennikowe wydatki reklamowe Lidla wzrosły w skali roku o 50,6 proc. Firma od roku prowadzi intensywną kampanię, w cotygodniowych odsłonach, z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA