Lidl stawia na sprzedaż owoców i warzyw. Sieć rusza z kolejną ofertą dla dzieci

Autor: pr/dlahandlu.pl 31 sierpnia 2017 10:55

Lidl coraz baczniej przygląda się młodym konsumentom. Od 4 września w sklepach sieci będzie można kupić mini banany i mini marchewki. Jak podaje sieć, to oferta przygotowana specjalnie dla uczniów. To kolejna akcja sieci promująca spożywanie owoców i warzyw. Kilka dni temu detalista wprowadził do sprzedaży pluszowe maskotki - owoce i warzywa właśnie. Jak podaje Lidl, edukacja kulinarna od najmłodszych lat to jedna z podstawowych misji sieci.

Specjalnie z myślą o uczniach marka Lidl wprowadza do oferty mini owoce i mini warzywa.

Czytaj także: Pojedynek dyskontów: Lidlaki vs Gang Świeżaków

Mini banany są poręczne dla dziecięcych rączek i słodsze od dużych bananów. 

Marchewki w wersji mini można zabrać do szkoły w wygodnym opakowaniu. 

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane