REKLAMA
REKLAMA

Lidl: Szkolenia pracowników podnoszą efektywnośc sprzedaży

Autor: Dziennik 16 marca 2012 14:33

Zgodnie z międzynarodowym programem wymiany pracownicy Lidl Polska wyjeżdżają do innego kraju i tam zajmują podobne stanowisko do tego, które piastują w Polsce. Podczas pracy za granicą poznają najlepsze rozwiązania stosowane w koncernie - tzw. best practice, które po powrocie wdrażają z sukcesem w Lidl Polska. Dzięki wzmacnianiu motywacji pracowników i podnoszeniu efektywności pracy firma osiąga coraz lepsze wyniki w różnych kategoriach działania - powiedział na łamach "Dziennika" Radosław Liberski, członek zarządu Lidl Polska.

REKLAMA
Szkolenia odbywają się na wszystkich szczeblach stanowisk i są ściśle powiązane z systemem ocen pracowniczych oraz oceną potencjału poszczególnych osób. Począwszy od pracowników sklepu, którzy są profesjonalnie przygotowywani do pełnienia swoich codziennych obowiązków i dobrej obsługi klienta, przez specjalistów, biorących udział w szkoleniach miękkich oraz specjalistycznych, aż po kadrę menedżerską, która bierze udział w projekcie szkoleniowym Akademia Zarządzania Lidl i podnosi tam swoje umiejętności menedżerskie. - W ciągu ostatnich dwóch lat w Akademii Zarządzania przeszkoliliśmy ponad tysiąc osób - mówi w rozmowie z "Dziennikiem" Radosław Liberski.

Sprawdź ceny w sklepach sieci Lidl

  • Marta 2012-03-16 14:42:21

    Nic nie zwiększa tak efektywności sprzedaży, jak konkurencyjne ceny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA