Lidl szuka klientów na Przystanku Woodstock

Autor: dlahandlu.pl 16 lipca 2015 18:42

Lidl już po raz piąty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje sklep z dostosowanym do potrzeb uczestników asortymentem. Wykonawcą tymczasowej hali będzie międzynarodowa firma Neptunus.

Sklepu ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 mkw., 

 Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach w całej Polsce. Za zakupy będzie można zapłacić także kartą.

W asortymencie sklepu znajdą się przede wszystkim produkty spożywcze, w tym warzywa i owoce, ale także kosmetyki i artykuły higieniczne.

Obok sklepu Lidl stworzy strefę Chillout. W tym roku Lidl przygotował w niej festiwal kolorów, joga, warsztaty bębniarskie, grę w twistera czy turniej w piłkarzyki.  

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gismo 2015-07-17 06:39:36

    A Owsiak ile wziął za licencje? Czy ja mogę kupić tez, będę piwsko tylko sprzedawał!

  • cyntas 2015-07-17 00:25:16

    Dobrze, to słyszeć, widac firma wie jak się promowac, a po tym co przeczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1030 promocja im się przyda.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane