Lidl szuka manager wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2017 09:46

Od maja do czerwca, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, sieć Lidl będzie się dzielić doświadczeniami z funkcjonowania jednej z największych sieci handlowych w Europie. Są to warsztaty dedykowane przyszłym managerom.

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 na każdym warsztacie. Uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa w szkoleniach. 

Przypomnijmy, że z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu współpracują również inne sieci handlowe.  9 marca 2017 r. odbyła się inauguracja Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych, stworzonego przez Grupę Muszkieterów we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Inwestycja, umożliwi studentom realizację prac badawczo-rozwojowych, dotyczących zachowań konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu skończyło wielu managerów sieci handlowych m.in. Ireneusz Kazimierczyk, były prezes Czerwonej Torebki; Michał Seńczuk, prezes zarządu Polomarketu czy Hanna Olech, prezes dyrekcji handlowej Intermarche w Polsce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane