REKLAMA
REKLAMA

Lidl szykuje nową markę własną - Lidl'uns

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 2 sierpnia 2016 14:24

Lidl chce zawalczyć o udziały w rynku produktów dla dzieci w Wielkiej Brytanii. Sieć przygotowuje nowa linię pod nazwą Lidl'uns, która będzie konkurować z marką Mamia należącą do Aldi - donosi retailanalysis.igd.com

REKLAMA

Na razie linia zostanie wprowadzona do sklepów w czterech regionach Wielkiej Brytanii. Sieć będzie badała jak sprzedają się nowe produkty.

Nowa seria ma kluczowe znaczenie dla Lidla, który chce zwiększyć koszyk zakupowy brytyjskich rodzin. Eksperci spodziewają się dużej kampanii marketingowej w tym zakresie.

Obecnie Lidl ma w ofercie jedną markę własną dla niemowląt - Toujours - na którą składają się pieluszki i chusteczki. Marka nie obejmuje jednak żywności.

Pod brandem Lidl'uns najprawdopodobniej pojawią się również produkty spożywcze dla niemowląt.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA