Lidl szykuje nową markę własną - Lidl'uns

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 2 sierpnia 2016 14:24

Lidl chce zawalczyć o udziały w rynku produktów dla dzieci w Wielkiej Brytanii. Sieć przygotowuje nowa linię pod nazwą Lidl'uns, która będzie konkurować z marką Mamia należącą do Aldi - donosi retailanalysis.igd.com

Na razie linia zostanie wprowadzona do sklepów w czterech regionach Wielkiej Brytanii. Sieć będzie badała jak sprzedają się nowe produkty.

Nowa seria ma kluczowe znaczenie dla Lidla, który chce zwiększyć koszyk zakupowy brytyjskich rodzin. Eksperci spodziewają się dużej kampanii marketingowej w tym zakresie.

Obecnie Lidl ma w ofercie jedną markę własną dla niemowląt - Toujours - na którą składają się pieluszki i chusteczki. Marka nie obejmuje jednak żywności.

Pod brandem Lidl'uns najprawdopodobniej pojawią się również produkty spożywcze dla niemowląt.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10675

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane