REKLAMA
REKLAMA

Lidl, Tesco i Biedronka wydały na reklamę łącznie 23 197 676 zł

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2015 11:24

Według danych firmy Nielsen za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również: Tesco (6 977 903 zł) oraz Biedronka (6 692 845 zł).

REKLAMA

Łącznie te trzy sieci handlowe przeznaczyły na reklamę telewizyjną 23 197 676 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA