Lidl testuje nowe pomysły na rynkach niemieckim i francuskim

Autor: planetretail.net 4 czerwca 2014 21:50

Lidl w niemieckich sklepach poświęci więcej miejsca na podróżne produkty drogeryjne marek własnych (kremy do rąk Cien i pasty do zębów Dentolux).

Te tańsze i mniejsze produkty okazały się popularne w wielu drogeriach, nie tylko dlatego, że nadają się do bagażu podręcznego, ale są to też niedrogie próbki marek własnych detalistów.

We Francji Lidl zaprezentował też nową ofertę win. Obejmuje ona trunki powyżej 20 euro, które będą prezentowane na półkach wykonanych ze skrzynek do wina.

Lidl prawdopodobnie chce też przetestować (od 1 lipca do 1 października) otwaranie sklepów w niedzielę rano we Francji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane