REKLAMA
REKLAMA

Lidl trzyma się z dala od małych miejscowości

Autor: Wiadomości Handlowe 26 czerwca 2013 13:01

Strategia Lidla zakłada dalszy rozwój na terenie całego kraju, ale z wyłączeniem mniejszych miejscowości, od których nie stroni największy rywal – Biedronka. Dyskonter zainteresowany jest szczególnie działkami większymi niż 4000 mkw. oraz budynkami, których powierzchnia użytkowa wynosi od 800 do 1500 mkw., czyli ponad dwukrotnie większymi niż dotychczas. Kluczowy warunek stanowi możliwość zlokalizowania przy obiekcie parkingu na co najmniej 50 aut - podają Wiadomości Handlowe.

REKLAMA

W tym roku Lidl wzbogaci się w Polsce o kilka sklepów wykonanych według nowej koncepcji (jednospadowy dach oraz fasadowy system okien na przedniej ścianie, który ma zwiększyć poziom naturalnego oświetlenia wewnątrz placówki).

Lidl wdraża również nowe rozwiązania dla świeżej żywności. Centrala intensywnie poszukuje w Europie (m.in. w Hiszpanii) producentów rolnych zdolnych zapewnić ciągłość i bezpośredniość dostaw. Byłoby to korzystne także w kontekście planowanego poszerzania w Polsce oferty owoców i warzyw oraz rozbudowy półki ekologicznej, która nadal pozostawia wiele do życzenia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA