REKLAMA
REKLAMA

Lidl w ciągu roku wydał na reklamę blisko 26 mln zł

Autor: Nielsen/bestshopnet.pl 6 kwietnia 2011 08:53

Spożywcze sieci handlowe w pierwszym kwartale tego roku wydały na reklamę telewizyjną w Polsce ponad 65 mln złotych - wynika za najnowszego raportu firmy Nielsen Audience Measurment. Najwięcej pieniędzy na ten cel przeznaczył Lidl.

REKLAMA

Koszt kampanii reklamowych tej niemieckiej sieci dyskontowej to ponad 25,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazła się firma Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, który wydał 12,55 mln zł. Trzecią pozycję zajęło Tesco, które przeznaczyło na promocję w telewizji 8,33 mln zł.

Na czwartym miejscu uplasowała się Grupa Muszkieterów, która przeprowadziła kampanię za niecałe 100 tysięcy zł mniej niż brytyjska sieć. Na kolejnych miejscach znalazły się: Carrefour (4,85 mln zł) oraz Grupa Metro (4,304 mln zł).

Kolejne sieci wydały na reklamę telewizyjną poniżej jednego miliona złotych: Auchan (876 tys. zł), PoloMarket (prawie 124 tys. zł) oraz Alma Market (113 tys. zł).

Nielsen Audience Measurement, autor raportu, prowadzi monitoring prawie 220 stacji telewizyjnych. Zestawienie opracowane przez tę firmę obejmuje stawki cennikowe nieuwzględniające rabatów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA