PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Lidl w ciągu roku wydał na reklamę blisko 26 mln zł

Autor: Nielsen/bestshopnet.pl 6 kwietnia 2011 08:53

Spożywcze sieci handlowe w pierwszym kwartale tego roku wydały na reklamę telewizyjną w Polsce ponad 65 mln złotych - wynika za najnowszego raportu firmy Nielsen Audience Measurment. Najwięcej pieniędzy na ten cel przeznaczył Lidl.

Koszt kampanii reklamowych tej niemieckiej sieci dyskontowej to ponad 25,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazła się firma Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, który wydał 12,55 mln zł. Trzecią pozycję zajęło Tesco, które przeznaczyło na promocję w telewizji 8,33 mln zł.

Na czwartym miejscu uplasowała się Grupa Muszkieterów, która przeprowadziła kampanię za niecałe 100 tysięcy zł mniej niż brytyjska sieć. Na kolejnych miejscach znalazły się: Carrefour (4,85 mln zł) oraz Grupa Metro (4,304 mln zł).

Kolejne sieci wydały na reklamę telewizyjną poniżej jednego miliona złotych: Auchan (876 tys. zł), PoloMarket (prawie 124 tys. zł) oraz Alma Market (113 tys. zł).

Nielsen Audience Measurement, autor raportu, prowadzi monitoring prawie 220 stacji telewizyjnych. Zestawienie opracowane przez tę firmę obejmuje stawki cennikowe nieuwzględniające rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane