Lidl w ciągu roku zwiększył wydatki na reklamę o 17,6 proc.

Autor: wirtualnemedia.pl 24 grudnia 2015 11:08

Trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku należy do Lidl Polska z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł do końca listopada br. (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej) - podały wirtualnemedia.pl

Trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku należy do Lidl Polska z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej). Od września br. ten marketer prowadzi kampanię z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy, którzy w bożonarodzeniowej kampanii zachęcają do udziału w promocji z 2 mln egz. książki kucharskiej o rybach.

Na 9 miejscu w zestawieniu znalazła się jeszcze firma METRO GROUP, do której należą sieci z elektroniką Saturn oraz Media Markt, a także hale cash and carry Makro. W XI miesięcy 2015 roku cała grupa wydała 341,3 mln zł. Dane za zeszły rok nie są znane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane