Lidl w minionym tygodniu wydał na reklamę ponad 8,2 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 31 sierpnia 2015 12:32

Zgodnie z danymi Nielsena w ostatnim tygodniu (17-23 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 239 882 zł. Ten wynik sprawił, że sieć była największym telewizyjnym reklamodawcą w tym okresie.

Lidl był też jedyna siecią spożywczą, ujęta w raporcie ABG Nielsen.

Możemy się spodziewać, że sieć będzie jeszcze mocniej inwestować w reklamę telewizyjną. Oficjalnie od września nową twarzą Lidla będzie Dorota Wellman, która spróbuje swoich sił jako szef kuchni. W kampanii w roli dziennikarza pojawi się również Karol Okrasa.

Pierwsza wzmianka o Dorocie Wellman jako nowej twarzy Lidla pojawiła się już 14 sierpnia. Jednak informacje te zostały potwierdzone dopiero 17 sierpnia. Tylko tego dnia pojawiło się 35 materiałów na portalach internetowych, prasie i RTV. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w dniach 17-23 sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. zł - policzył Press Service.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane