REKLAMA
REKLAMA

Lidl w tydzień wydaje na reklamę 5,2 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 8 sierpnia 2013 10:37

Według raportu firmy Nielsen za okres 29.07 - 04.08 marka Lidl zajęła 1. miejsce w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

REKLAMA

Według oficjalnych cenników stacji TV, sieć przeznaczyła na ten cel aż 5 228 030 zł. Biedronka, która znalazła się na 7. miejscu wydała 3 341 700 zł.

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 r.).

Od dłuższego czasu jedynymi sieciami handlowymi pojawiającymi się w zestawieniu Nielsena są dyskonty - Lidl i Biedronka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA