REKLAMA
REKLAMA

Lidl w tydzień wydaje na reklamę 5,7 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 4 października 2013 10:08

Lidl kolejny tydzień znalazł się w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według raportu firmy Nielsen za okres 23-29 września sieć wydała na ten cel 5 704 540 zł.

REKLAMA

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć znalazła się na 5. miejscu w zestawieniu. Pierwsze miejsca już od dłuższego czasu zajmują sieci telefonii komórkowych: Plus (14,6 mln zł), T-Mobile (8,4 mln zł) oraz Orange (8,2 mln zł).

Jak podał ostatnio portal press.pl, sieć Lidl rozpoczęła również działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring. 

 

  • Péťa 2013-10-06 11:38:07

    Na reklamu peníze má a na úrazy v prodejně peníze nemá. Přitom v marketech má pořádný bordel. Jak v Polsku nevím ale v Čechách má.

  • LKan 2013-10-04 20:13:25

    a o pracownikach zapomnieli

  • Marta 2013-10-04 14:31:05

    Szkoda, że tyle wydają na reklamę. Najlepsza reklamą jest cena.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA