Lidl w tydzień wydał na reklamę 4,8 mln zł, Biedronka - 4,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl/press.pl 31 października 2013 09:50

Lidl ponownie znalazł się w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według raportu firmy Nielsen za okres 21-27 października sieć wydała na ten cel 4 817 070 zł, co dało jej 7 miejsce w zestawieniu. Tuż za Lidlem uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 4 385 819 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Jak podaje portal press.pl, reklamowy budżet Lidla wzrósł o 58,5 mln zł (czyli o 28,7 proc.) w stosunku do ubiegłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane