Lidl w tydzień wydał na reklamę prawie 5,4 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 16 stycznia 2014 13:15

W okresie od 6 do 12 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w stacjach telewizyjnych 5 394 060 zł.

Jak pisaliśmy wcześniej, w czwartym kwartle ub. r. Lidl  wydał na reklamę ponad 93,5 mln zł, ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Wydatki Biedronki to ponad 46,8 mln zł, Tesco - ponad 34,2 mln zł.  Biedronka (46 869 578 zł) i Tesco (34 266 180 zł).

Wydatki pozostałych sieci w VI kw. przedstawiały się następująco: Żabka (24 294 501 zł), Kaufland (18 766 773 zł), Polomarket (9 640 153 zł), Netto (8 594 199 zł), Real (5 746 139 zł), Carrefour (5 714 049 zł), Lewiatan (3 888 016 zł).

Według danych z aplikacji IMM admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl. Jeśli jednak porównać IV kwartał 2013 do analogicznego okresu rok wcześniej to największy wzrost wydatków zanotowała Biedronka - aż 56 proc. Wśród 4 analizowanych dyskontów Lidl, mimo najwyższych nakładów, zanotował najmniejsza dynamikę wzrostu wydatków (29 proc).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane