PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Lidl w Wielkiej Brytanii pozwoli klientom ustalać ceny na Twitterze

Autor: dlahandlu.pl za retailgazette.co.uk 21 listopada 2016 10:49

Lidl rusza w Wielkiej Brytanii z nietypową akcją w mediach społecznościowych. Klienci sieci będą mogli ustalać ceny niektórych produktów poprzez Twittera.

REKLAMA

W akcji "społeczny spadek cen" detalista zobowiązał się do obniżenia cen niektórych produktów, aby pomóc klientom zaoszczędzić podczas przedświątecznych zakupów. Im więcej klientów będzie "tweetować" na temat danego produktu, tym niższa będzie jego cena.

Akcja rusza 21 listopada w poniedziałek. Pierwszym produktem z akcji jest homar, którego cena "wyjściowa" to 5.99 funtów.

Nowe ceny zostaną wdrożone w całej Wielkiej Brytanii jeszcze przed świętami.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA